Allround Hospitality Medewerker: Organiseren en uitvoeren van activiteiten
Boekcode: | AHM 3 |
---|---|
ISBN: | 9789400232976 |
Druk: | 1 |
Auteur: | J. van Bochove en Han Swaans |
Prijs: | € 39,50 |
Artikelomschrijving
De allround hospitality medewerker is gastvrij, service- en klantgericht, sociaal, communicatief, proactief en commercieel. Hij heeft een sterke focus op de toegevoegde waarde van gastvrijheid en belevingsgericht werken. Hij kan goed plannen, organiseren, begeleiden en is flexibel in het oplossen van problemen. Daarnaast kan een allround hospitality medewerker de gasten aanvoelen en kan hij inspelen op de wensen, waardoor er een ultieme beleving ontstaat bij de gast.Werkprocessen: B1-K3 W1 t/m W4
Bij aanschaf van dit artikel ontvang je een leerwerkboek. Je ontvangt een papieren exemplaar met op de achterkant een unieke licentiecode voor het gebruik van het E-boek op Digiplein.
Voor docenten wordt dit leerwerkboek aangeboden met omvangrijke ondersteuning. Hierbij kun je denken aan:
- Docentenhandleiding
- Toetsvragen
- PowerPointpresentaties
Contact met de uitgever
Wil je meer weten over AHM 3 of heb je een inhoudelijke vraag? Neem contact op met uitgever Han Swaans.