Relatiebeheer en klantenservice in commercie (niveau 3/4, SPL-gericht)
Dit artikel kan niet geretourneerd worden.Boekcode: | C(o)M B3B |
---|---|
ISBN: | 9789400229433 |
Druk: | 1hz |
Auteur: | Jeroen van Esch |
Prijs: | € 30,50 |
Artikelomschrijving
Relatiebeheer en klantenservice in commercie (niveau 3/4, SPL-gericht)Bij aanschaf van dit artikel ontvang je een leerwerkboek. Je ontvangt een papieren exemplaar met op de achterkant een unieke licentiecode voor het gebruik van het E-boek op Digiplein.
Voor docenten wordt dit leerwerkboek aangeboden met omvangrijke ondersteuning. Hierbij kun je denken aan:
- Docentenhandleiding
- Toetsvragen
- PowerPointpresentaties
Interessant voor jou?
Recht en klachtenprocedures in commercie (niveau 3/4 , ESS-gericht)
- C(o)M B3A
- ISBN: 9789400220065
- Druk: 1hz
- Prijs: € 30,50
Marketing voor commercie: gevorderd (SPL-gericht)
- COM B1B
- ISBN: 9789400230156
- Druk: 1
- Prijs: € 34,50
Contact met de uitgever
Wil je meer weten over C(o)M B3B of heb je een inhoudelijke vraag? Neem contact op met uitgever Marjolein Kamminga.