Keuzedeel - Marketing (basis)
Boekcode: | KZD MA |
---|---|
ISBN: | 9789400223394 |
Druk: | 1 |
Auteur: | Jeroen van Esch |
Prijs: | € 34,50 |
Artikelomschrijving
Door de marketinggerelateerde vakkennis en vaardigheden leert de beroepsbeoefenaar feitelijkheden en praktijksituaties herkennen, interpreteren en verklaren. Behalve de diverse marketinggerelateerde basisbegrippen besteedt het keuzedeel aandacht aan de externe omgeving van een bedrijf, de bedrijfstakomgeving, de vraag- en aanbodzijde van de markt, consumentengedrag, marktonderzoek, de productenmix en het prijsbeleid.kwalificatie: K0298
Bij aanschaf van dit artikel ontvang je een leerwerkboek. Je ontvangt een papieren exemplaar met op de achterkant een unieke licentiecode voor het gebruik van het E-boek op Digiplein.
Voor docenten wordt dit leerwerkboek aangeboden met omvangrijke ondersteuning. Hierbij kun je denken aan:
- Docentenhandleiding
- Toetsvragen
- PowerPointpresentaties
Contact met de uitgever
Wil je meer weten over KZD MA of heb je een inhoudelijke vraag? Neem contact op met uitgever Jeroen van Esch.