Exameninformatie
Productinformatie
Verschijningsvorm
E+Boek
Aantal pagina's
263
Nietleverbaarkaft

Hospitality services

Dit artikel is vervangen door: FDC 1 (druk 2)
Boekcode:FDC 1
ISBN:9789400219076
Druk: 1
Auteur: Han Swaans, Robert Mout en R. Eggen (TOPdesk)
Prijs: € 30,50

Artikelomschrijving

FDC 1: Hospitality services - Inhoud per werkproces ingedeeld - Praktijkopdrachten per werkproces - Vergaderservice - Administratieve werkzaamheden - Klachtenbehandeling - FMIS TOPdesk (reserveringen en meldingen) - Online FMIS systeem - Licentiekosten via TOPdesk.

Bij aanschaf van dit artikel ontvang je een leerwerkboek. Je ontvangt een papieren exemplaar met op de achterkant een unieke licentiecode voor het gebruik van het E-boek op Digiplein.

Voor docenten wordt dit leerwerkboek aangeboden met omvangrijke ondersteuning. Hierbij kun je denken aan:

  • Docentenhandleiding
  • Toetsvragen
  • PowerPointpresentaties
Bekijk productinformatie Bekijk exameninformatie

Interessant voor jou?

9789400223141 SSK 1 1e

Soft Skills in hospitality en dienstverlening

  • SSK 1
  • ISBN: 9789400223141
  • Druk: 1
  • Prijs: € 34,50
  • Bestellen

Contact met de uitgever

Wil je meer weten over FDC 1 of heb je een inhoudelijke vraag? Neem contact op met uitgever Han Swaans.